Systemy pracy grupowej

Systemy pracy grupowejSystemy pracy grupowej to z reguły zbiór narzędzi informatycznych, których głównym celem jest usprawnienie współpracy tak pomiędzy pracownikami jak i z klientami. Ich ideą jest wsparcie dla wszelkich form kanałów komunikacji wliczając pocztę elektroniczną, współdzielenie plików, wiadomości błyskawiczne czy też komunikację głosową obejmującą nie tylko elektroniczne komunikatory, VoIP ale i zwykłe telefony. Cechą charakterystyczną tych systemów jest często możliwość prowadzenia projektów wymagających ścisłej współpracy i wymiany wszelkiej formy informacji.

Obecne systemy pracy grupowej mogą się składać z wielu podsystemów, wśród których można wyróżnić:

  • systemy pocztowe,
  • rozwiązania komunikacyjnego (komunikatory, VoIP itp.)
  • systemy sprzedażowe,
  • systemy ERP,
  • rozwiązania chmurowe (współdzielone przestrzenie dyskowe),
  • systemy CRM.


Zalety wdrożenia systemów pracy grupowej:

  • podniesienie wydajności pracy,
  • zmniejszenie ryzyka powstawania błędów operacyjnych,
  • uporządkowanie i uproszczenie procesów biznesowych,
  • grodzenie i rejestrowanie zdarzeń, aktywności pracowników, działań związanych z klientem, postępem projektów,
  • ułatwienie kontroli przepływu informacji,
  • łatwiejszy monitoring aktualnych procesów biznesowych,
    także podniesienie jakości relacji z klientem ,
  • oszczędność czasu,
  • zwiększenie sprzedaży
   
 Kerio Connect Kerio Connect serwer pracy grupowej rozpoznawany głównie jako serwer pocztowy. Jest doskonałą, tańszą, polską alternatywą dla MS Exchange, która perfekcyjnie zaspokaja potrzeby małych i średnich firm. Wyróżnikiem tego rozwiązania jest prostota wdrożenia, wieloplatformowość oraz obsługa urządzeń mobilnych. Użytkownicy mają do dyspozycji estetycznego i zarazem praktycznego webmaila jak i możliwość korzystania z MS Outlook i innych ulubionych programów pocztowych. Niezawodność produktu pozwala skoncentrować się na pracy bez awaryjnych przestojów czy konieczności odzyskiwania danych. Intuicyjny interfejs administracyjny pozwala zmniejszyć TCO jak i wysiłek potrzebny do zarządzania systemem. Obniżenie kosztów uzyskujemy także na samych licencjach i serwerze, który ma mniejsze wymagania niż przy instalacjach MS Exchange.
   
ProfitCRM ProfitCRM to innowacyjne rozwiązanie służące do wspomagania procesów organizacyjnych zachodzących w strukturach każdego przedsiębiorstwa, jak i do wspomagania zarządzania relacjami z klientami. Oprogramowanie to zostało wyposażone w szereg unikalnych rozwiązań, które pozwalają sprawnie gromadzić oraz zarządzać krążącą informacją. ProfitCRM to nie tylko narzędzie, które powstało na podstawie wiedzy analityków i programistów. Profit CRM to aplikacja, która powstała w oparciu o wieloletnie doświadczenie nasze oraz naszych klientów w zakresie organizacji pracy i zarządzania relacjami z klientami.